Forskjellen på Forskjellen på vellykket og feilslått mobilmarkedsføringvellykket og feilslått mobilmarkedsføring

Et større antall norske bedrifter har beveget seg over i mobilkanalen. Men resultatene har til nå vært meget varierende. Vi har sett kampanjer fra det helt fantastiske til kampanjer som ikke gir noen resultater. Hvorfor er det sånn? Det er mindre magi enn man skulle tro. Jeg har ett grunnleggende prinsipp alle markedsførere bør benytte seg av.

Et større antall norske bedrifter har beveget seg over i mobilkanalen. Men resultatene har til nå vært meget varierende. Vi har sett kampanjer fra det helt fantastiske til kampanjer som ikke gir noen resultater. Hvorfor er det sånn? Det er mindre magi enn man skulle tro. Jeg har ett grunnleggende prinsipp alle markedsførere bør benytte seg av.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s