Noen ganger kan en graf si alt

Say no more?

( Tall over fra det amerikanske markedet fra Flurry, men jeg vil anta noe lignende er for det norske.)

Logisk sett burde det vært samsvar mellom der folk brukte tid (blå søyler) og hvor mye annonsepenger som blir brukt (grønne søyler). Det er det åpenbart ikke.

Vet du hvorfor?

One thought on “Noen ganger kan en graf si alt

  1. Logikken er nok ikke helt på plass enda. Hvordan denne grafen ser ut om et år eller to tror jeg de fleste kan se konturene av ganske klart. Det blir nok mye diskusjoner i markedsavdelingene fremover.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s